Data e postimit: 2015-01-02 21:26:31
Lexime: 4009
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Mos iu frikëso atij që të sulmon por atij që pas shpine të tradhëton...tradhëtia vrettt pas shpinee !

Vepra te ngjashme
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shqiperia
28-29Nentori një ditë e shënuar, të gjithë fëmijët enden me flamuj në duar. Kudo në botë njihet besa e shqiptarit, një gjë shumë e vyer që nuk ia dalim tradhëtarit. Kur ishin në luftë shqiptarët dhanë jetën, për mëmÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pse Pse na futën tmerrin Pse na verbuan Pse butësisht na tradhëtuan E as nuk na ngushëlluan Pse lotët bien si shiu E shiu bëhet det E në valët e detit vuajtjet na shoqërojnë Kujtimet na përqafoj...
Autori: Aleksander Aliaj · Lloji: Poezi personale · Tema: vetja ime
Personit qe shikon cdo dite ne pasqyre... Atij besoji me shume se askujt Ate duaje,adhuroje Per ate bej cdo gje q te jete i lumtur Ate respektoje deri ne piken e fundit Per ate mos u lodh kurre se lodhuri Ate mbroje me guxim e drejtesi Ate r...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
100 Vjet Njëqind vjet Të ndarë Njëqind vjet Të përqarë Njëqind vjet Vallëvrarë Njëqind vjet Të nënshtruar Njëqind vjet Të robëruar Njëqind vjet Të tradhëtuar Kurrë të bashkuar
Autori: Abdulkerim Gjediku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Të vuash
Dashuria, Ndjenja që nuk mund ti rezistosh dot. Të tërheq zvarrë nëpër gjurmët e saj të errëta. Çdo gjurmë e ka një vuajtje, çdo vuajtje e ka një mbarim, ah, dashuria, është ngulur thellë në shpirtin tim. Të bën të mendosh, ...
Autori: xxxxxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: B......
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte ...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Tek po ecja neperate rruge,shikoj ne te dy krahet e mi disa peme,me gjethe shumengjyreshe,te cilat gati do te binin.Duke ecur ndiej disa kercitje te gjetheve qe ndodheshin poshte kembeve te mia.Ajo lloj kercitjeje me jep nje ndjesi rrenqethese qe me kap t...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Pasuria i përket atij që arrinë ta gëzojë !
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fushe Studen
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emde disa nga bukurite e tij. Po te shkosh ne Fushe Studen do te mahnitesh nga bukuria e atij vendi.Atje ka disa hotele te medhe me restorante luksoze brenda...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Si ndihem kur jam vetëm ?
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si dieta për trupin.Por edhe dieta një kufi e ka.Nëse abuzon me të,bëhet e dëmshme.E megjithatë unë vazhdoj të rri vetëm.Rri e mendoj.Rri e kujtoj.Ndo...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Përshkrimi i mirësisë"
Mirësia është begati sepse të është dhuruar nga Ai (Allahu) që të krijoi ty, Nëse bën pjesë në këtë kategori qofsh çdoherë kështu pavarsisht se shumica të kundërshtojnë ty. Kundërshtimet ...
Autori: Vlora Sokoli · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi për Librin
Librin tim e kam shokë prej atij fitoj dituri ai më mëson gjithqka të gjitha që nuk di Unë jam e gëzuar që në librin tim kam gjëra të mira që duhet kuptuar .
Autori: Flogerta Krypi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Në funeralin tim
U vesha me të zeza hodha shaminë mbi krye u nisa me hapa drejt funeralit tim nga e zeza dhe drita e diellit u thye vendosa nje trëndafil tek emri im. Përkëdhela foton e vjetër që kishin vënë gishtat prekën sipërfaqen e lëmuar Në gjith...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Qeni Shok e mik Për cdo njeri Në cdo familje Ruan me besnikëri Edhe ndonjëherë kur i bërtet Struk bishtin fillon të ecë Kur t'ia nisësh me të të lodrojsh Luan bishtin dhe të shikon Kur ndokush t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com